قصص سكس هبة الممحونة واخوها | الجزء الثالث

الجزء الثالث

قصص سكس

لبست هدومي ونمت ومحسيتش صحيت الصبح علي تليفون من بابا بيطمن علينا وبيقولي انه ممكن يطولو يومين لحد ماجدي يتحسن لانه بيتحسن ببطيء وانه هيخلي حد من الشركة بتاعته يبعت لي فلوس احتياطي وأكد عليا اننا نجيب اكل من بره قمت لقيت هبه قاعدة قدام التلفزيون صبحت عليها وهزرت معاها لقيتها عادي معاي.


قلت كويس قلت لها بابا كلمني فردت وقالت انهم كلموها قلت لها طب هو هيبعت حد م الشركة عنده لما يجي بعدها ننزل نتغدي بره وهقعدك في كافية طارت م الفرحة وجت باستني في خدي وقالت لي انت اخويا حبيبي هحضر لك احلي فطار .قلت لها بس نتفق اللي بيحصل ف الخروج سر بينا.


قالت لي انت تأمر يا مشهيصني جه فعلا حد م الشركة وساب لنا الفلوس . ولبسنا وخرجنا اكلنا وقعدنا علي كافية في مول وهي كانت طايرة م الفرح انها خرجت ورجعنا البيت وقلت لها انا هنزل اجيب حاجة ساقعة وتسالي من المحمصة وعديت علي صيدلية فيها دكتور صاحبي قلت لها اني عايز انيك صاحبتي من طيزها فا اداني كريم فيه نسبة مخدر وقالي متتغاشمش وتفتحها مرة واحدة كل مره صباع والي بعده الاتخن ومرة علي مرة هتتفتح يعني مش كله في يوم واحد وقالي ممكن في الصوابع تستعمل الفزلين وخلي الكريم ده لما تتفتح تدهن منه علشان الوجع .


وطلبت منه منوم استغرب وقال لي ليه قلت له هحطه لابويا وامي علشان انزل بالليل ما انت عارف متتأخرش والقرف بتاع الاهل اداني منوم احطه علي اي مشروب وميغيرش الطعم ولما رجعت دخلت خدت شاور وخرجت لابسه ترنج محتشم وده الي خلاني مستغرب وقعدت بعيد عني نتفرج علي التلفزيون وشويه لقيتها بتقولي انا هخش انام فأنا حبيت اشوف الليلة دي اي الي هيحصل فيها قلت لها لسه خايفة تنامي لوحدك قالت لي أه تعالي نام جمبي قلت لها انا هسهر شويه علي اللاب قالت لي طب سيبتها نص ساعة ودخلت الاوضة كانت نايمة علي ظهرها.


قصدت اروح جمبها انادي عليها بصوت واطي مردتش رحت خارج جبت فزلين رجعت لقيتها نامت علي جمبها وش للحيطة وظهرها ليا دخلت نمت وشويه رحت رافع طرف الغطي بتاعها ودخلت اتغطيت معاها كانت لابسة بيجامه عبارة عن شورت واسع وتي شيرت حمالات رحت مادد ايدي احسس علي فخادها اتحركت وزامت قلت في عقل بالي ايه مالها مديت ايدي تاني راحت بعدت لجوه رحت مبطل وقلت اسيبها حبه ودماغي كلتني عمالة تودي وتجيب قلت هجرب حاجة قلت بصوت واطي يعني انا اشهيصك واخرجك ودلوقتي عاوز بردو اشهيصك براحتك انا هنام في اوضتي وقمت استنيت ربع ساعة بره ورحت فاصل النور من اللوحة وقعدت العب علي الفون.


هي طبعا قلقت وقامت تدور عليا وكانت مولعة كشاف تليفونها جت لي وقالت لي حسام قلت لها نعم قالت لي انت لسه منمتش قلت لها لا هخش انام كمان شويه قالت لي لا تعالي نام جمبي قلت لها خشي نامي انتي وانا لما يجيلي نوم قالت لي لا النور قاطع وانا عاوزة انام تعالي العب علي تليفونك جمبي قلت لها طب هخش الحمام واجي لك قالت لي طب استني هخش انا الاول قلت لها طب دخلت الحمام رحت رجعت النور خرجت هي وقالت لي حسام يالا خش الحمام وتعالي قلت لها النور جه اهو خشي نامي وانا لما يجيلي نوم هاجي.


قالت لي طب بكرة هنخرج قلت لها انتي نفسك تخرجي تاني قالت لي اه فرصة بقي قلت حاضر بكرة نخرج تاني راحت جايه باستني في خدي وقالت لي احلي اخ ده والا ايه رحت قايل لها بس نسمع الكلام وهو هيظبطك . دخلت اوضتها وسمعت باب الاوضة بيتقفل بالمفتاح وشوية واتفتح استغربت بس استنيت شويه ودخلت نمت جمبها ودخلت معاها في الغطي مباشرة لقيتها غيرت الي كانت لابساه ولبست جلبيه قطن حمالات يادوب ع الركبه رحت مبعبصها وقعدت العب في طيزها ومديت ايدي التانية جوه الجلابية وصلت لبزازها قعدت العب فيهم وهيجت قوي رحت رافع الجلبية خالص وكانت لابسة اندر دخلت ايدي من جوه الاندر ابعبص والعب في طيزها وايدي التانية بتلعب في فردتين بزازها وانا ببوس في ظهرها وطلعت علي رقبتها وبعدها قلبتها علي ظهرها ورحت نايم فوقها ارضع بزازها وانا حاطط زبري فوق كسها من فوق الاندر، وابتديت احكه في كسها لقيتها ابتدت تجيب كتير رحت طالع علي بقها وفضلت ابوس فيها وبلعب في شعرها لحد ما جبتهم وغرقت لها الاندر.


رحت نازل من عليها وقلت لها ده انا بكره هبسطك قوي ورحت قايم اخش الحمام ورجعت لقيتها عدلت الجلابية ونايمة علي ظهرها رحت رافع الجلابية حبه وقعدت العب في كسها من فوق الاندر ورحت منيمها علي جنبها ورفعت الجلابية تاني وقلعتها الاندر خالص ودهنت ايدي فزلين ورحت حاطط فزلين علي فتحت طيزها وابتديت بصباعي الصغير زي امبارح وايدي التانية بتلعب في بزازها وشويه ادعك لها شفايف كسها واقرصها منه علي خفيف وارجع العب ببزازها كل ده وانا ببوس طيزها وبحاول ادخل صوباعي الصغير الي دخل زي امبارح بس اسرع وده كده علشان فتحت طيزها ابتدت تحن رحت واخد حته فزلين تانية وابتدبت اجرب الصوباع التاني ووقتها كنت في قمه هيجاني وقعدت ابوس في طيزها الي كانت عاملة زي الملبن وفضلت ابدل بين بزازها وشفايف كسها وقتها كانت جايبة شلال وكنت حاسس انها بتنهج وبتحاول تكتم ده وقتها كان صوباعي دخل كله وابتديت ادخله براحة واخرجه بردو براحة بس مبخرجوش كله لحد ما الطيز حنت كنت خلاص هجيب رحت حاطط راس زبري بس اول ما حس بسخونية طيزه جبتهم.


رحت مطلعه وقعدت ابوس في طيازها لحد ما زبري نام وكنت خلاص مش قادر لبست الشورت ونمت واتغطيت بغطايا وانا مش مصدق من المتعة، صحيت الصبح قبلها شكلها كانت تعبانه من كتر ماجابتهم، خرجت وانا خارج كانت بتصحي عملت مش واخد بالي وخرجت واربت الباب ووقفت جمب الباب اشوفها هتعمل ايه لقيتها قامت مسكت تليفونها وبتتصل بحد وقتها قلبي زقع في رجلي لتكون هتكلم ماما بتحكيلها لقيتها بتقول ايوه يا شيرين وشيرين دي صاحبتها الانتيم.


لقيتها بتحكي لها الي دار امبارح ومن مجري الكلام عرفت انها حكيالها ايام ما كانت بتبات في اوضتي وقت عمتي ما كانت عندنا ولقيتها بتسال لها يعني طالما مدخلش من قدام يبقي انا لسه بنت طب لما بيجيبهم طبعا مسمعتش كلام شيرين بس توقعته وفي اخر المكالمة شيرين قالت لها حاجة لقيت هبة بتقول لها اه مبسوطة قوي بس بعد ما بيخلص بشويه بحس اني الي بعمله ده عيب ازاي اسيب له نفسي كده وبعدها قعدو يتكلموا ومعني الكلام ان شيرين دي الخبرة بتاعتها وشكلها لبوه وانا مش واخد بالي، الجزء خلص بس الاحداث لسه مكمله وهنشوف حسام هيعمل ايه مع هبه وايه الي جه في باله نحيه شيرين.

يتبع...

تعليقات